blank وکالت در امور مربوط به چک

  • blank 7 آبان 1401
  • blank بدون نظر
  • blank 2 دقیقه
  • blank 543 نفر

دعاوی مربوط به چک

یکی از پرتکرارترین دعاوی در دادگاه‌های حقوقی، دعاوی مربوط به پرداخت وجه چک است. امروزه تعدد این دعاوی سبب شده است رسیدگی به آن‌ها آیین متفاوتی از سایر دعاوی داشته باشد. این امر سبب تسریع رسیدگی شده است. البته نباید تصور کنید که وکالت در امور مربوط به چک خالی از دقت و ظرایف است. چراکه انتخاب دادگاه صالح برای رسیدگی و تعیین دقیق خواسته دعوا اهمیت بسیاری دارد.

داشتن یک وکیل خوب در دعوای چک، به شما کمک می‌کند تا با اقامه بی‌نقص دادخواست صدور اجراییه، فرآیند رسیدگی را درست و در چارچوب قانونی پیش ببرید. یک متخصص در وکالت در امور  مربوط به چک، با طرح به‌موقع و دقیق دادخواست و نیز با اشراف کامل بر دعاوی احتمالی که ممکن است پیرامون چک مطرح شود، نقش مؤثر و بسزایی در پیشبرد این نوع دعاوی دارد.

وکالت در چک

وکیل چک

دعاوی مربوط به اعسار

یکی از دفاعیات دعاوی درخواست وجه، طرح دعوای متقابل اعسار است. اعسار به این معناست که شخص جز مستثنایت دین که شامل منزل مسکونی، خوراک، پوشاک و ابتدایی‌ترین نیازهاست، مالی برای پرداخت بدیهی خود ندارد. طرح دعوای اعسار از اهمیت بسیاری برخوردار است. اقامه نادرست این دعوا علاوه بر اینکه هزینه و وقت را از بین می‌برد، اعتبار شخص طرح کننده دعوا را نیز خدشه‌دار می‌نماید.

وکیل متخصص در دعوای اعسار، با بررسی شرایط و اسناد و ادله، به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه از طرح این دعوا عاید شما شود. ضمن اینکه به خاطر داشته باشید، با مشاورت و همراهی وکیل خوب در دعاوی اعسار، هزینه‌های شما درزمینهٔ امور دادرسی نیز به حداقل می‌رسد. در طرح دعوای اعسار ازآنچه مورد حکم قرارگرفته است(محکوم‌به)، وکیل دعاوی اعسار با دفاع به‌حق و جانانه خود می‌تواند تحقق عدالت را برای شما تضمین نماید.

 

blank

آیا میخواهید خیلی سریع به وکیل متصل شوید؟

برای دریافت مشاوره و قبول وکالت می توانید با شماره زیر از طریق واتساپ، تلگرام یا تماس تلفنی با ما ارتباط بگیرید
blank اشتراک گذاری این مطلب
blankنظرات

سوالات خود را می توانید مطرح کنید تا در اسرع وقت به پاسخ برسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *